niedziela, 28 czerwca 2015

SUMMER PLANS ☼

Hejka Kochani! :)
Wreszcie długo wyczekiwane wakacje! Jestem mega szczęśliwa. W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić rzeczy, które chciałabym zrobić w wakacje. Nie są to jakieś duże plany, ponieważ w tym roku nigdzie nie wyjeżdżam ani nic. Ale mimo wszystko, mam nadzieję, że post Wam się spodoba i Was choć trochę zainspiruje :)




1. WYMARZONY KONCERT! ♥
Jak tylko dowiedziałam się, że będzie taka możliwość w Polsce miałam nadzieję, że pojadę. Lecz z powodu spraw finansowych nie mogłam kupić biletu. Szczerze, to byłam załamana. Jak tylko o tym myślałam, to chciało mi się płakać. Poddałam się i starałam się o tym nie myśleć. Jednak gdzieś w kwietniu, pomyślałam sobie, że ja to się tak nie mogę poddać. Trzeba walczyć o swoje marzenia, prawda? :)  Nie mogę Wam powiedzieć na co idę, ale koncert jest w połowie sierpnia w Warszawie i już po prostu żyję tym, że już niedługo spełni się moje marzenie :)


2. CODZIENNIE  OGLĄDAĆ JAKIŚ FILM I NADROBIĆ SERIALE.
W roku szkolnym niestety nie miałam tyle czasu by robić te rzeczy. Jednak teraz, wszystko się zmieniło i mam zamiar obejrzeć dziennie przynajmniej jeden film i kilka odcinków danego serialu. Chciałabym zacząć oglądać bardzo "Teen Wolf" , "Glee" oraz "Plotkare" . Myślałam by zrobić również post o serialach, jakie oglądam i czy je polecam itp. Dajcie znać jeśli takie chcecie :) 


3. KIRSTIE CLEMENTS "VOGUE - Za Kulisami Świata Mody".
Dawno już sobie kupiłam tą książkę i bardzo chciałabym ja przeczytać, już od dłuższego czasu. 


4. SPOTYKAĆ SIĘ Z KIMŚ CODZIENNIE I ODNOWIĆ KONTAKTY.
Odkąd zaczęłam chodzić do liceum, moje kontakty się jakoś pourywały. W ogóle nie miałam czasu wychodzić z kimś, przez co nawet z własnymi przyjaciółkami zerwałam kontakty. W wakacje chcę to wszystko ponadrabiać. 


5. POJECHAĆ DO WARSZAWY.
O dawna planuję z przyjaciółką by tam pojechać. Głównie by pochodzić sobie po starówce, pójść do Złotych Tarasów na zakupy i by porobić zdjęcia. Szczególnie chciałabym siąść sobie na plaży przy Wiśle. 


6. POJECHAĆ DO KRAKOWA.
Nigdy nie byłam w Krakowie, tylko ze 2 razy przejazdem. Zawsze chciałam pochodzić po starówce Krakowa. To jest przepiękne miasto, w którym chciałabym spędzić choć ten 1 dzień :)


7. CHODZIĆ DO KINA. 
 Wyszło wiele filmów ostatnio do kin, na które chciałabym pójść. Również seanse typu Noc Horrorów w Multikinie. Filmy, na które koniecznie chcę pójść to:
"San Andreas" 
"Jurassic World"
"Ted 2"
"Sinister 2"


8. ZMIENIĆ SWÓJ POKÓJ.
Od dłuższego czasu chciałam zrobić jakieś drobne zmiany w wyglądzie swojego pokoju, np. wywołać jakieś moje zdjęcia i je wywiesić na szafie, posegregować część rzeczy, niektóre pooddawać, może coś sprzedać czy coś. Jestem osobą, która lubi "chomikować" różne rzeczy, stąd mam masę niepotrzebnych rzeczy w swoim pokoju xd


9. PRZEŻYĆ PRZYGODĘ.


10. ZROBIĆ FILMIKI.
Zawsze jestem ja + mój telefon z aparatem. Uwielbiam robić zdjęcia, nagrywać filmiki itp. Oczywiście wszystko dla siebie (no i moich przyjaciół). Często je robię, np. jak coś się dzieje (np. Festiwal Kolorów). Lecz niestety to zajmuje bardzo dużo czasu, dlatego takie rzeczy staram się zostawiać na wakacje :)


11. BLOG.
I tutaj chciałabym dodawać posty częściej. Mam masę pomysłów na nowe posty, lecz u mnie musi być tak, że jak dodaje post, to staram się dodawać swoje zdjęcia robione przeze mnie, i muszą one być całkiem dobrej jakości. Dlatego ciężko mi się było zabrać za robienie tylu zdjęć bo nie miałam czasu. Lecz teraz posty będą częściej (ze 2 lub 3 tygodniowo). 


12. SZKOŁA.
Wiem, że dopiero co zaczęły się wakacje, ale ja mimo wszystko idę już do 2 klasy liceum i na wakacje mam zadane lektury, które muszę przeczytać. Jest ich dość sporo. Ale nie tylko lektury mam do przeczytania. Próbuję powiązać swoją przyszłość z językiem angielskim, dlatego będę się też starała czytać jakieś książki po angielsku i się go trochę jeszcze uczyć. Chciałabym się też poduczyć tych najważniejszych dla mnie przedmiotów jak język polski, matematyka, historia oraz język hiszpański (chcę go zdawać na maturze jako dodatkowy przedmiot).


13. ODPOCZYNEK.


14. DOROBIĆ SOBIE.
Chciałabym choć przez maksimum 2 tygodnie łącznie jakoś pracować (np. roznosząc ulotki) by mieć ogólnie na wakacje i na swoje inne sprawy. Moim głównym celem na razie jest koncert One Direction oraz wyjazd na Malediwy lub gdziekolwiek w te rejony :)


15. PRZEJECHAĆ SIĘ Z PRZYJACIÓŁKĄ W WÓZKU SKLEPOWYM. 


16. CHODZIĆ DO KLUBÓW.


17. POPRAWIENIE SWOJEJ KONDYCJI. 


18. BAW SIĘ! :)


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i do zobaczenia! :)




Obrazki pochodzą ze strony http://weheartit.com/

5 komentarzy:

  1. Fajny post :3
    Mam nadzieje, ze uda Ci sie to wszystko zrobic, powodzenia :3
    Zapraszam do mnie : xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji wakacyjnych planów^^
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe plany, ja też chcę odnowić moje kontakty z przyjaciółmi, bo przez szkołę strasznie ich zaniedbałam ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia, niech wszystkie plany uda się zrealizować ;)

    Zdrowotnieiradosnie

    OdpowiedzUsuń