środa, 10 czerwca 2015

FESTIWAL KOLORÓW 2015!




Hejka Kochani!
Na wstępie chciałam podziękować Wam - 100 obserwatorów i prawie 12 tysięcy wyświetleń! Dziękuję Wam bardzo :) Daje to naprawdę mega motywację! 
6 czerwca br. w mojej miejscowości odbył się Festiwal Kolorów! Na takim wydarzeniu byłam pierwszy raz, lecz muszę powiedzieć, że świetnie się bawiłam. Znajomi, piękna pogoda i dobra muzyka - to zdecydowanie coś co kocham robić. Jeśli u Was również nadarzy się taka okazja, to zgarnijcie kilka znajomych i skorzystajcie - uwierzcie, naprawdę warto :)












Dziękuję za przeczytanie notki i do zobaczenia w kolejnym poście! :)
Love xx

3 komentarze:

  1. Festiwal kolorów, to super sprawa! Bardzo chciałabym pojechać na najbliższy ;)

    http://czarny-jelen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  2. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również wybieram się na festiwal kolorów w moim mieście :) Już nie mogę sie doczekać!
    Obserwuję :))) Zapraszam do mnie http://my-minnie-mouse.blogspot.com dopiero zaczynam, co sądzisz? ;D

    OdpowiedzUsuń