środa, 20 maja 2015

O.S.T.R oraz Rasmentalism - FOTORELACJA




 Hejka Kochani! :)
Trochę mnie tu nie było. Jak już mówiłam, przełom maja i czerwca to dla mnie najbardziej pracowity czas. To chyba oczywiste - poprawy, poprawy i prace dodatkowe. W tym tygodniu  miałam z 5 sprawdzianów i z kilka kartkówek i odpowiedzi, lecz został jeszcze czwartek i piątek. 
Dzisiaj przychodzę do Was z całkiem spontaniczną notką, a mianowicie fotorelacja z koncertu O.S.T.R'ego oraz Rasmentalism'u w Lublinie. Wybrałam się na nie z moją koleżanką i świetnie się bawiłyśmy :)
 Przedtem grali Bas Tajpan x Bob One. Koncert O.S.T.R. był po prostu niezapomniany - jako, iż to była gwiazda wieczoru, wszedł na scenę około 23. Pierwsza godzina koncertu była po prostu świetna, za to potem, zaczął padać deszcz. Stałyśmy dosłownie w pierwszym rzędzie, także nie było co otwierać parasolek. Wszyscy staliśmy i w pewnym momencie przestaliśmy zwracać uwagę na to jak wyglądaliśmy - to było jak takie typowe rozerwanie chmury. Dzień przed tym koncertem, przeglądając tumblr'a, natknęłam się na obrazem, który mówił, że chciałabym spędzić super koncert w deszczu - następnego dnia tak właśnie się stało! :)
Za to koncert Rasmentalism'u to było coś zupełnie innego już. Tego dnia, wcześniej padał deszcz, więc cały koncert trzeba było przenieść do wielkiej sceny pod dachem. Było przez to bardzo gorąco, ale humory i tak dopisywały.











Mam nadzieję, że post Wam się podobał i do zobaczenia w kolejnej notce! :)
Love xx


7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post , zazdroszczę Ci :)
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O mniam, gofry :3
    musiało być super!
    Świetne zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam na żadnym koncercie
    Ciekawy post !
    http://kanooshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę koncertu. Świetne zdjęcia.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :) Jeśli tak daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam!
    yepbear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post, czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, właśnie nominowałam Cię do LBA :) Szczegóły tutaj: http://urszulawil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń